Bustad/bufellesskap
Det er to typar bustad du kan søkje om:
Omsorgsbustad
Personar med nedsett funksjonsevne og andre som treng tilpassa bustad, kan søkje om å få leige ein omsorgsbustad.
Omsorgsbustaden er tilpassa rørslehemma og bygd slik at du kan motta nødvendige pleie- og omsorgstenester. Bustaden er din eigen heim, og tildeling av heimetenester skjer etter søknad og individuell vurdering.
Omsorgsbustad med døgnbemanning
«Omsorgsbustad pluss» er omsorgsbustader som i tillegg har døgnbemanning. Dette kan vere bufellesskap med fleire leilegheiter, med eller utan fellesareal.
Slik søkjer du
Trykk her for å gå til søknadsskjema for bustad
I søknaden må du skildre behovet ditt og grunngje kvifor du søkjer.
Sidan søknaden inneheld opplysningar om helsetilstanden din, er det ikkje trygt å sende søknaden på e-post. Lever søknaden og vedlegga på eit av våre kontor for innbyggjarservice i Amfi Knarvik, på Frekhaug eller Manger, eller send dei til:
- Alver kommune
Forvaltningskontoret
Postboks 4
5906 Frekhaug
Kva får du?
- du får ein tilpassa bustad
- du kan søkje om bustøtte frå Husbanken
Krav til søkjar
- du er 18 år eller eldre
- du må ha legeuttale
- du må ha eit fysisk eller psykisk funksjonstap
- du må betale husleige
Kontakt oss
Kontakt oss
Vi har ope kvardagar mellom klokka 09.00 og 15.00. Telefontid er mellom klokka 10.00 og 12.00
- Ring oss på 56 37 50 00
- Du kan sende e-post. Trykk her for å lese meir om korleis du sender sikker elektronisk post til kommunen.
Hugs at det ikkje er trygt å sende informasjon om helsetilstand eller andre sensitive opplysningar på vanleg e-post.
Les meir
Trykk her for å laste ned retningslinjene våre for tildeling av bustad.
Klage på vedtak
Trykk her for å lese korleis du kan klage på eit vedtak eller tilbodet du får.