Omsorgsbustad
Omsorgsbustad
Eldre, sjuke, funksjonshemma og andre som treng tilpassa bustad, kan søkje om å få leige ein omsorgsbustad.
Omsorgsbustaden er tilpassa rørslehemma og bygd slik at du kan motta nødvendige pleie- og omsorgstenester. Bustaden er din eigen heim, og tildeling av heimetenester skjer som for andre heimebuande.
For å sikre at du får det tilbodet som passer best for deg, kjem vi vanlegvis på heimebesøk. Avtale om heimebesøk gjer vi med deg eller den du har gitt fullmakt.
Les meir om omsorgsbustad med døgnbemanning (omsorgsbustad pluss) lengre ned på sida.
Slik søkjer du
Trykk her for å gå til søknadsskjema for bustad
I søknaden må du skildre behovet ditt og grunngje kvifor du søkjer.
Sidan søknaden inneheld opplysningar om helsetilstanden din, er det ikkje trygt å sende søknaden på e-post. Lever søknaden og vedlegga på eit av våre kontor for innbyggjarservice i Amfi Knarvik, på Frekhaug eller Manger, eller send dei til:
- Alver kommune
Forvaltningskontoret
Postboks 4
5906 Frekhaug
Søknadsfrist
Det er ikkje søknadsfrist. Vi behandlar alle søknadane etter kvart som dei kjem inn til oss.
Kva får du?
- du får ein tilpassa bustad
- du kan søkje om bustøtte frå Husbanken
Krav til søkjar
- du er 18 år eller eldre
- du må ha legeuttale
- du må ha eit fysisk eller psykisk funksjonstap
- du må betale husleige
Kontakt oss
Vi har ope kvardagar mellom klokka 09.00 og 15.00. Telefontid er mellom klokka 10.00 og 12.00
- Ring oss på 56 37 50 00
- Du kan sende e-post. Trykk her for å lese meir om korleis du sender sikker elektronisk post til kommunen.
Hugs at det ikkje er trygt å sende informasjon om helsetilstand eller andre sensitive opplysningar på vanleg e-post.
Les meir
Trykk her for å laste ned retningslinjene våre for tildeling av bustad.
Klage på vedtak
Trykk her for å lese korleis du kan klage på eit vedtak eller tilbodet du får.
Omsorgsbustad med døgnbemanning
«Omsorgsbustad pluss» er eit tilbod til deg som ikkje har behov for sjukeheimsplass, men likevel ikkje klarar å bu heime i eigen bustad. Dette er eit butilbod med bemanning heile døgnet.
Vi har «omsorgsbustad pluss» for ulike målgrupper:
- eldre
- personar med psykiske plager
- personar med utviklingshemming
Slik søkjer du
Trykk her for å gå til søknadsskjema for bustad
I søknaden må du skildre behovet ditt og grunngje kvifor du søkjer.
Sidan søknaden inneheld opplysningar om helsetilstanden din, er det ikkje trygt å sende søknaden på e-post. Lever søknaden og vedlegga på eit av våre kontor for innbyggjarservice i Amfi Knarvik, på Frekhaug eller Manger, eller send dei til:
- Alver kommune
Forvaltningskontoret
Postboks 4
5906 Frekhaug
Søknadsfrist
Det er ikkje søknadsfrist. Vi behandlar alle søknadane etter kvart som dei kjem inn til oss.
Kva kostar det?
Du må betale husleige for kvar månad. Husleiga er ulik for ulike bustader. Ta kontakt med forvaltningskontoret for å få meir informasjon om husleiga. Vi krev ikkje depositum. Du kan søkje om bustønad.
Kva får du?
- Du kan delta på aktivitetar og vere dela av eit sosialt fellesskap
- Du får tilpassa bustad
- Du får nærleik til personell
- Du får tilbod om å delta i fellesmåltid
Krav til søkjar
- Du må ha store vanskar med å klare deg i eigen bustad
- Bustaden du bur i no må vere ueigna:
- fordi den ikkje er tilrettelagt etter ditt funksjonstap
- fordi du har nedsett funksjonsevne
- fordi du er einsam og utrygg der du bur i dag
Kontakt oss
Vi har ope kvardagar mellom klokka 09.00 og 15.00. Telefontid er mellom klokka 10.00 og 12.00
- Ring oss på 56 37 50 00
- Du kan sende e-post. Trykk her for å lese meir om korleis du sender sikker elektronisk post til kommunen.
Hugs at det ikkje er trygt å sende informasjon om helsetilstand eller andre sensitive opplysningar på vanleg e-post.
Les meir
Trykk her for å laste ned retningslinjene våre for tildeling av bustad.
Klage på vedtak
Trykk her for å lese korleis du kan klage på eit vedtak eller tilbodet du får.